fbpx

Setiap kali hujung minggu mesti Hargapedia akan update promosi barang. Kalini Hargapedia jumpa semua ni paling murah di Giant! Promosi ...

Katalog Giant baru keluar jugak! Nak tah apa yang murah? Jom tengok sini. Milo UHT 8x125ml RM5.70, Susu UHT Marigold ...

Setiap hujung minggu mesti ada promosi. Termasuk la Giant. Semua ni paling murah di Giant! Milo 1kg RM14.88, Daia Softener ...

Cepat, Giant sedang membuat promosi sekarang! Pergi ke gerai Giant terdekat di sekitar rumah anda untuk mendapatkan tawaran ini. Ia ...

Setiap kali hujung minggu mesti ada promosi. Kali ini Hargapedia tunjukkan promosi di Giant. Ini yang paling murah setakat ini. ...

Katalog Giant baru dah keluar minggu ini! Nak tahu promosi murah apa yang ada? Dah hujung bulan ni mesti banyak ...

Katalog Giant yang baru dah keluar. Nak beli barang harian di Giant? Jangan lupa tengok katalog ni dulu. Ada banyak ...

Katalog Giant baru dah keluar. Hujung bulan ni boleh la pergi beli baran dapur kan? Sebelum tu tengok katalog ni ...

Coklat Kit Kat RM7.90, Minyak Alif 5kg RM19.95, Telur Gred B 30s RM6.50 je! Wow dekat mana ni murah sangat?! ...

Telur Gred B 30s RM6.50, Top Powder detergent RM9.90, Minuman Yoghurt Lactel Bliss RM3.47! Ini smeua yang murah di Giant ...