fbpx

Katalog Giant yang baru dah keluar. Nak beli barang harian di Giant? Jangan lupa tengok katalog ni dulu. Ada banyak ...

Katalog Giant baru dah keluar. Hujung bulan ni boleh la pergi beli baran dapur kan? Sebelum tu tengok katalog ni ...

Coklat Kit Kat RM7.90, Minyak Alif 5kg RM19.95, Telur Gred B 30s RM6.50 je! Wow dekat mana ni murah sangat?! ...

Telur Gred B 30s RM6.50, Top Powder detergent RM9.90, Minuman Yoghurt Lactel Bliss RM3.47! Ini smeua yang murah di Giant ...

Apa yang best di Giang kali ini? Jom tengok sini! Ada promosi barangan kedua diskaun 50%! Wahh banyak kan? Promosi: ...

Minyak Buruh 5kg RM18.95, Breeze 3kg RM17.25, Maggi RM3.25! Ini semua paling murah untuk minggu ini! Boleh beli barang rumah ...

Nak tahu promosi awal bulan di Giant? Boleh tengok di katalog ini! Nak tengok katalog penuh Giant atau hypermarket yang ...

Jom semak harga sebelum shopping barang harian di Giant! Ada katalog baru daripada Giant. Produk promosi termasuk Nescafe Refill, Milo ...

Giant ada buat promosi Hari Malaysia. Milo 1kg RM15 je. Ada banyak lagi tau yang murah. Jom tengok sini! Promosi ...

Katalog Giant baru keluar. Semua promosi ini sah daripada 3 Sepetember sehingga 16 September 2020 ya! Sebelum shopping tengok dulu ...