fbpx

Watsons ada buat promosi Kaw Kaw! Promosi beli 1 percuma 1, barangan kedua 80% dan ada yang diskaun sehingga 50%! ...

家里的沐浴露是否用完啦?现在可是黄金时候购买!Watsons即日至10月23日,全部沐浴露都有购买第二个扣80%的促销哦! 其中品牌包括Dettol、Shokobutsu、Lifebuoy、Ginvera、Lux 等等! 由于现在疫情的状况,不想出门的也可以到他们的官方网站购买哦!一样也可以享受这个优惠! 📍 购买杂货时,记得先比较杂货价格:【点击】🥤  Petronas 添油免费 Starbucks 饮料:【点击】📌立即订阅以取得最新促销:【点击】 ...

Syampu di rumah sudah habis? Boleh la beli di Watsons, kerana mereka sedang membuat promosi 40% diskaun untuk semua produk ...

Ubat gigi dah habis! Alamak! Macam mana ni? Jangan risau. Jom beli dekat Watsons! Ada promosi baek punya untuok korang ...

Siapa sini selalu bertapa lama-lama dalam Watsons? Sekarang tak perlu dah. Tengok katalog je senang! Kalau nak bandingkan harga Watsons ...

Dah hujung bulan ni mesti shampoo dah habis kan? Jom la borong shampoo dekat Watsons ni. Ada diskaun sebanyak 40% ...

Eh! Da masuk bulan baru ni. Katalog Watsons yang baru pun dah keluar. Dekat mana nak tengok eh? Haaa boleh ...

Hello girls! Uolls dah ada lipstick untuk Raya Haji ni tak? Raya ni dapat balik kampung kan. Boleh la makeup ...

Watsons ada buat promosi skincare sehingga 40% diskaun la. Jom restock barang skincare sekarang! Dapat jimat banyak 😍 ...

Dah tengah bulan ni sabun mesti dah habis kan. Watsons ada buat promosi sabun, deodorant and perfume tau! Semua ni ...