fbpx

Sebelum habis tahun 2020 sini Hargapedia nak bagitahu promosi makanan best best yang korang tak boleh lepaskan! Banyak giler promo ...

Fuyoo! Admin tahu mesti semua excited nak tahu macam mana nak dapatkan aiskrim percuma kan? Aiskrim Baskin Robbins pulak tu! ...

Peminat bubble tea Tealive! Tengok sini sekarang Sempena Krismas yang bakal tiba, Tealive dan TNG e-wallet telah bekerjasama untuk melancarkan ...

Sedapnya kalau dapat ayam goreng Marrybrown sekarang. Eh! Sini Hargapedia nak bagitahu sikit. Marrybrown ada buat promosi! Potongan diskaun sebanyak ...

Siapa sini hari jadi bulan Disember?! Hari ini, admin ada berita baik untuk korang! Kalau korang mengenali rakan yang mempunyai ...

Cheeseburger, Whopper JR, Cheesy Fries semua ni dpuble dan harga hanya RM25 sahaja! Wahh super jimat ni. Jom makan di ...

Wow McDonald’s keluarkan minuman baharu lagi hari ini! Kalini semua berkaitan dengan Oreo. Yummy! Siapa je yang tak suka ore ...

Tarikh Promosi: Mulai sekarang hingga 31 Disember (3 PM-9PM) Promosi sepanjang hari Barangan promosi terhad kepada minuman RM6.60 sahaja Mesti ...

OMG! Terliur tengok gambar burger Mozzarella ni. Jom makan Burger King hari ini! Ada promosi sepanjang hari. Boleh join contest ...

McDonald’s baru sahaja melancarkan 12 pakej promosi dan berbaloi mulai sekarang! Termasuk McFlurry Coolest Combo, Grand McChicken, Spicy Grand McChicken, ...